Teamleider Uitvoering

Ben jij een enthousiaste en gedreven teamleider met een passie voor duurzaamheid? Wil jij bijdragen aan een schonere wereld door te werken bij een inzamelingsorganisatie van grondstoffen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Op dit moment zijn we opzoek naar een Teamleider Inzameling – locatie Delft en een Teamleider Milieustraten.

Als teamleider ben je samen met je collega teamleiders verantwoordelijk voor de totale dienstverlening van Avalex. Je geeft leiding aan 20 tot 25 medewerkers en bent verantwoordelijk voor de kwaliteit en het welzijn van je medewerkers. Leidinggeven bij Avalex is meer dan het organiseren van de dagelijkse inzameling van het huishoudelijk afval in onze gemeenten en het oplossen van onverwachte problemen. Het belangrijkste is om verbinding te maken met de medewerkers: hen te motiveren, hun inzichten en talenten te benutten en niet te schromen om aspecten als houding en gedrag met hen te bespreken. Het voeren van bijvoorbeeld beoordelings- en verzuimgesprekken horen hier uiteraard ook bij.

Je voelt je als een vis in het water in een uitvoeringsorganisatie met een publieke functie en houdt ervan dat zaken volgens afspraak uitgevoerd zijn.

Wat ga je doen?

  • Dagdagelijks leidinggeven aan de medewerkers in onze primaire taak: de uitvoering;
  • Leidinggeven aan medewerkers in de breedste zin van het woord;
  • Je waarborgt naleving van procedures t.a.v. de inzameling van afval/grondstoffen, veiligheid Arbo en Milieu;
  • Je bewaakt de kwaliteit van het werk en het vakmanschap dat nodig is voor de werkuitvoering;
  • Je draagt zorg voor een fijne werk- en leeromgeving zodat medewerkers zich zowel persoonlijk als professioneel kunnen ontwikkelen;
  • Je signaleert structurele verstoringen en/of klachten in het inzamelproces en stemt verbetervoorstellen af met betrokkenen;
  • Je schakelt met ambtenaren van gemeenten voor het maken van afstemmingsafspraken en eventuele andere zaken.

Wat hebben wij voor jou?

  • Fijne collega’s en een zelfstandige functie;
  • Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega’s te delen;
  • Interne doorstroommogelijkheden;
  • Salaris conform cao SGO schaal 10 tussen de € 3.602, – en € 5.313, – bruto per maand op basis van 36 uur;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris;
  • 28 vakantiedagen per jaar;
  • Een contract van 36 uur per week met de mogelijkheid om 4 dagen te werken;
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP;

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie en het is een pré als dat in de afvalbranche is;
  • Je hebt ervaring met leiding geven aan medewerkers in het primaire proces;
  • Je bent standvastig, iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat en die goed is in het luisteren naar en communiceren met collega’s en medewerkers uit alle lagen in de organisatie;
  • Je bent een teamspeler en vindt het interessant om samen met de andere teamleiders de operationele verantwoordelijkheid voor het geheel te dragen en bouwstenen aan te leveren;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent bereid in een rooster te werken (incl. zaterdag en beschikbaarheidsdiensten);
  • Je hebt een oplossingsgerichte positieve grondhouding en houdt ervan zaken op rolletjes te laten lopen;

Tijdens je werk hou je altijd rekening met de kernwaarden: Vertrouwen, Beweging, Verantwoordelijkheid en Samen. Deze waarden zijn belangrijk voor alle medewerkers van Avalex.


Direct solliciteren?

Bel / WhatsApp naar 06 52 00 58 28

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces. Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.