Als coördinator bedrijfsadministratie maak je onderdeel uit van een zelfstandig team bedrijfsadministratie. Je draagt samen met twee medewerkers bedrijfsadministratie zorg voor de uitvoering en beheersing van de financieel-administratieve processen binnen Avalex. Het team ontvangt leiding van het directielid bedrijfsvoering. Als coördinator heb jij een aantal extra verantwoordelijkheden. Er zijn veel mogelijkheden tot ontwikkeling en verbreding in je rol. We zoeken iemand die wil bouwen aan een administratieve organisatie die meebeweegt met de veranderingen in de bedrijfsvoering van Avalex.
Wat ga je doen?
- Je leidt de dagelijkse financiële processen en zorgt samen met de medewerkers bedrijfsadministratie voor een juiste en volledige financiële administratie.
- Je bent hét financiële aanspreekpunt in de organisatie. Je ondersteunt collega’s in de juiste uitvoering van administratieve processen, bijvoorbeeld rondom het doen van inkopen en het afdoen van facturen.
- Je bent verantwoordelijk voor de bankzaken. Je controleert de batch- en losse betalingen en geeft het eerste akkoord in de bank.
- Samen met de collega’s van het team control verzorg jij de financiële beheersing van Avalex. Je verzorgt de periodieke analyse van balansposten en tussenrekeningen. Je doet de voorbereiding voor de maandrapportages. Je draagt bij aan de interim controle en de jaarafsluiting.
- Je doet de fiscale aangiftes en bent aanspreekpunt voor de belastingdienst.
- Je bewaakt de liquiditeitspositie van Avalex. Je adviseert, op basis verwachte betalingen en inkomsten, over het aan te houden saldo. Je ben lid van het treasury comité.
- Je beheert de inrichting van de administratieve organisatie binnen Avalex. Je beheert de procuratieregelingen en het rekeningschema. Je werkt aan verbetering van processen en systemen. Je bent key-user van ons bedrijfsvoeringsysteem AFAS.
- Je bent beheerder van de verzekeringsportefeuille van Avalex.
Wat hebben wij voor jou?
- Fijne collega’s en een zelfstandige functie.
- Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega’s te delen.
- Interne doorstroommogelijkheden.
- Salaris conform cao SGO schaal 10 tussen de € 3.602, – en € 5.313, – bruto per maand op basis van 36 uur.
- Een individueel keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris.
- 28 vakantiedagen per jaar.
- Een contract van 36 uur per week met de mogelijkheid om 4 dagen te werken.
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
Wat verwachten wij van jou?
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding (Finance & Control / Accountancy / SPD).
- Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent hands-on ingesteld. Je bent vaardig in het coachend sturen van collega’s.
- Je hebt ervaring met het voeren van een volledige financiële administratie en het opstellen van een dossier voor de accountant.
- Je hebt kennis van wet- en regelgeving en jaarverslaggevingsrichtlijnen. Kennis van het Besluit Begroting & Verantwoording (BBV) is een pré.
- Je hebt affiniteit met fiscale zaken. Kennis van btw en loonbelasting.
- Je hebt affiniteit met het optimaliseren van financiële processen in geautomatiseerde systemen. Kennis van het systeem AFAS is een pre.
Direct solliciteren?
Bel / WhatsApp naar 06 52 00 58 28
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces. Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.