Vacature HR Officer

Parttime 24/28 uur

Ben jij een enthousiaste en gedreven HR Officer met een passie voor duurzaamheid? Wil jij bijdragen aan een schonere wereld door te werken bij een inzamelingsorganisatie van grondstoffen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een HR Officer die ons HR team komt versterken en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken.

Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het HR Team met een breed scala aan administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alle personeelsgegevens up-to-date zijn en dat de administratieve processen vlekkeloos verlopen. Om de kwetsbaarheid van deze belangrijke positie te waarborgen zijn we op zoek naar twee collega’s, die als duo optrekken. Zij vormen samen de communicatielijn binnen de organisatie voor personeels- en salarisadministratie gerelateerde zaken.

Wat ga je doen?

  • Bijhouden van personeelsdossiers en verwerken van mutaties in het HR-systeem Afas;
  • Bijhouden van opleidingsadministratie.
  • Opstellen en versturen van arbeidsovereenkomsten, bevestigingsbrieven en overige HR-gerelateerde documenten;
  • Voorbereiden en aanleveren van gegevens voor de salarisverwerking;
  • Ondersteunen bij de maandelijkse salarisrun en zorgen voor tijdige en correcte uitbetaling van salarissen;
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over personeelszaken;
  • Assisteren bij diverse HR-projecten en initiatieven;
  • Bijdragen aan de optimalisatie van HR-processen en systemen;
  • Ondersteunen bij overige HR processen, zoals opleiden, ondersteunen in het coördineren van opleidingen, gesprekscyclus etc.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Fijne collega’s en een zelfstandige functie;
  • Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega’s te delen;
  • Interne doorstroommogelijkheden;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto salaris;
  • 27 vakantiedagen per jaar, in 2025 worden dit er 28;
  • Een contract van 24 tot 28 uur per week;
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP;
  • Salaris conform cao SGO schaal 7 tussen de €2666 – €3784  bruto per maand op basis van 36 uur.

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde Mbo-opleiding in een administratieve richting, bij voorkeur met specialisatie in HR of Salarisadministratie;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve ondersteunende functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail;
  • Ervaring met AFAS is een pre;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.

Ben jij de HR Officer die wij zoeken? Solliciteer dan nu en draag bij aan een duurzamere toekomst!

Solliciteer via bovenstaande button. Liever eerst meer informatie? Mail dan naar PO@avalex.nl of bel met Pieterbas van Waegeningh (P&O Adviseur), 06-8997 4058 of Lisanne van Dongen 06-8997 4107 (P&O Adviseur). Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces.

Voor deze functie wordt de interne en externe werving tegelijkertijd opgestart. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.